woensdag 30 september 2009

Sinds ....

een week ben ik "blogger". Nu na een hele tijd meelezen en genieten van andere blogs, durfde ik het aan om voor mezelf te beginnen.
Brocante, decoreren, English style, de tijd van toen, rozen en ga zo maar door, deze stijlen zijn bij mij favouriet.
Er ging een wereld voor mij open toen ik ontdekte dat er veel meer vrouwen zijn die net als ik met deze heerlijke "tic" besmet zijn. En leuk dat'ie is!
Dat mijn huis (hofjeswoning 1918) en de daarbijhorende kleine voortuin en verrassend grote achtertuin zo goed bij mij zouden passen had ik 8 jaar geleden niet gedacht.
Al mijn tot nu toe verzamelde, ge-erfde, gekochte, gekregen en gevonden schatten hebben inmiddels hier een plekje gevonden. Ik zou wat spulletje weg moeten doen maar dat kan ik gewoon niet, wel wissel ik regelmatig de inrichting, niet altijd tot genoegen van mijn huisgenoten. Maar ja die zijn er in de loop der jaren wel aan gewend geraakt.
Ik moet nog veel leren om dit blog leuker te maken, andere achtergrond, leuke foto's en zo. Sommige blogs die ik al een tijdje volg zijn zo mooi gemaakt, maar zoals ik al schreef, ik begin net, alle begin is moeilijk en aldoende leer ik.
Ik wens je een fijne dag en tot een volgende keer,
Carina

2 opmerkingen:

  1. Hoi Carina ! Welkom in blogland !Ik ben heel benieuwd naar de volgende berichtjes. Mooie herfstfoto trouwens.
    Het is wel een beetje verslavend hoor een blog onderhouden ;-) Ik wens je veel plezier in de opmaak van je blog, en het plaatsen van volgnde berichten...en dan maar wachten op de reacties, zoooooooo gezellig om gewoon je prulletjes met elkaar te delen. Nou, tot gauw dan maar weer he!
    Alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carina, wat heb je hier een herkenbaar stukje geschreven. Ik heb sinds een paar weken een blog en gisteren mijn achtergrond veranderd van knullig naar iets minder knullig. Ik ga je volgen en zeer binnenkort je blog bewandelen en bewonderen
    Ik wens je een goeie week en wie weet zie ik je nog wel eens op mijn blog

    groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.
Lieve groet, Carina