zondag 4 oktober 2009

Zaterdagmiddag







Buiten stormt het behoorlijk, 'n fikse zuid-wester. Onder de poort bij onze voordeur waai ik zo wat uit m'n ondergoed, de uitlopers van de rozen die boven de poort groeien zwiepen heen en weer en ook de lange uitlopers van de passiebloem met haar uitgebloeide bloemknoppen zwiepen mee.
Brrrrrrrr gauw naar binnen.
Hoog tijd om binnen wat te veranderen, kussenhoezen worden gewisseld en de meer zomerse dingen in de woonkamer maken plaats voor spulletjes die meer bij deze tijd van het jaar horen.
Na een half uurtje. zittend op de bank met een glas thee in mijn hand, kijk ik tevreden rond, zo vlug als een ander sfeertje gemaakt is . Gezellig, het najaar kan beginnen.

Alleen staat de tafel nu wel vol met alllerlei spulletjes die weer een tijdje opgeborgen moeten worden.
Ik vraag me af hoe anderen met hun "overdaad" omgaan.

Fijne avond






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.
Lieve groet, Carina