vrijdag 16 april 2010

Natuur ..................

GISTERAVOND


 


VANMORGEN


 


De grijze lucht vanmorgen, een fikse regenbui of "de "aswolk.

In ieder geval levert de natuur mooie foto's op die ik met jullie wil delen.



Pruimenbloesem


 


Dit pruimenboompje heb ik vorig jaar geplant, wat een mooie bloemetjes met die grappige kogelronde stuifmeel dotjes op de meeldraden.
Als alle bloemetjes een vrucht op gaan leveren dan heb ik 'n schaal, nou ja schaaltje, vol. Jam uit eigen tuin zit er nog niet in.

Door te fotograferen voor mijn blog ben ik anders gaan zien en (be)kijken, intenser, meer in detail, vraag me af of dit bij jullie ook zo is?

Inmiddels schijnt de zon hier weer volop.


Goed weekend allemaal,

Carina

10 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Carina, jij ook een heel goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's !! die mooie wolken viel ons gisteren ook al op, hier is het vandaag tussendoor toch nog zonnig, dus het valt nog wat mee
    de bloesem is ook prachtig !!
    en idd het fotograferen voor de blog word steeds mooier, en je word steeds handiger in mooie (detail)foto's maken ! dat is ook het leuke, dat je er steeds weer wat verder mee komt
    Fijn weekend
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je eerste foto geweldig !! Carina !! geniet van het weekend.............met een hoop zon !! groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig he die bloesem,ruikt ook zo lekker naar voorjaar.Bij ons is de pruimenboom nu bijna helemaal uit.Genieten hoor.Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carina, wat een prachtfoto's heb je gemaakt. Ik dacht vanmorgen ook even dat het wel allemaal vulkaanstof zou wezen, maar dat kon volgens de krant niet, maarja ze schrijven volgens mijn weleens meer wat, bij grote branden hoor je ook altijd dat dit geen gevaar voor de gezondheid opleverd.
    En wat prachtig die bloesem, ik geniet er zo van.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan hoor!!!!
    Ik wens je een heel fijn weekend, en veel plezier op de fair!!! (ik ga morgen!).
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So fun that you found my blog. I did not know about the serie you are mentioning!!!

    Beautiful pictures you have taken.
    Have a nice weekend
    Hugs Tove

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carina,

    Dat klopt helemaal. Door het maken van foto's kijk je met heel andere ogen naar de wereld. Je ziet zelfs dingen die je nooit eerder zag!!

    Die ontdekking deed ik ook!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Carina


    Welk pakketje???

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb dat niet in de gaten gehad,..nu heb je geen 10 % korting gehad..........dat krijgen alle bloggers de hele maand april...........ik schaam me !!

    Lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.
Lieve groet, Carina