woensdag 14 april 2010

Grasperikelen

De afgelopen winter met veel sneeuw heeft het stuk gras in de tuin geen goed gedaan. Er op lopen ook niet, maar anders kon er geen sneeuwpop gemaakt worden.
En eerlijk gezegd na 9 jaar is het gras ook wel aan vervanging toe, zoals je hieronder duidelijk kan zien.

 


Ik had dit al eens 'n paar keer gezegd en niet tegen dovemansoren, zo bleek afgelopen weekend.

Zondag hebben twee zoons handen uit de mouwen gestoken.

Bij thuiskomst zag ik een stuk afgestoken gras, een open plek met aarde en twee balende jongens die mij wilden verrassen met het alvast verwijderen van het oude grasveldje, hartstikke lief idee van ze, alleen was het werk zwaarder dan gedacht, zat de groencontainer binnen een mum van tijd vol en was daar geen beweging meer in te krijgen. Kortom het viel een beetje tegen allemaal.

 

Ik was zeker "verrast" en niet echt blij. Heb ik niet tegen ze gezegd hoor.
Het grasveld ziet er nu helemaal verschrikkelijk uit.

 

Paps heeft inmiddels een aanhanger neergezet, kan in een keer veel aarde in en
 vrijdag gaan de mannen opnieuw spierballen kweken.
Ze willen het allemaal zelf doen, met Moederdag ligt er nieuw gras, beloofd Mam.
Ik heb altijd gezegd zelfgemaakte Moederdagcadeautjes vind ik het leukst, nou dat gaat dit jaar zeker lukken.


De koolmeesjes vinden het allemaal prima hun restaurant is tenminste nog open.
 


Groetjes van,

Free Signature Generator

3 opmerkingen:

  1. Hoi Carina, wat een heerlijke jongens heb jij, de bedoeling was in ieder geval goed en straks wordt jij heerlijk verrast.
    Ik volg je nog steeds hoor, sta zonder foto en in eerste instantie met mijn eigen naam, dit heb inmiddels verandert met Mayflower.
    Ja die post met die geknotte Catalpa was een foutje van mij, ik maak al allerlei posten vooruit in Windows Life Writer en drukte toen per ongeluk op publiceren hihi. Deze post houden jullie nog van me tegoed.
    Fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carina,

    Wat lief dat jouw jongens dit voor jou doen. Het wordt vast en zeker een prachtig grasveld!

    Een fijne avond!

    lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is inderdaad geen overbodige luxe he! Lief van de jongens, hoop dat je snel een supergrasveld hebt.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.
Lieve groet, Carina