woensdag 23 juni 2010

Zomertuin

 

Een echter "rambler" ze blijft maar groeien en bloeien; de eerste etage is inmiddels bereikt, uit het badkamerraam kan ik haar bijna aanraken.

 

Pink Beauty

 


Een wereld van verschil ...........

 

December 2009, sneeuwhoedjes bedekken de uitgebloeide planten ..............

 

Een half jaar later ...........

 

Juni 2010, sneeuwwitte geurende Boerenjasmijn ............


Huis is schoon en opgeruimd ..... boodschappen zijn gedaan .... blog bericht gemaakt .... ik ga de tuin weer in.

Nog een fijne zomerdag allemaal, lieve groet van Carina

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige roos!!!! Is de roos ook geurend?
    Fijne dag, lekker in het zonnetje!!!
    Groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie roos, je ziet ze zoveel op het moment, geniet nog van het zonnetje.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmmmmm dat klinkt goed alles aan de kant en genieten van dit moois ik kan er geen genoeg van krijgen wat een beaty:-))

    lieve groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo carina,wat een ontzettende mooie roos,prachtig en,je blog is ook zo mooi.

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, Ik was er nog niet aan toegekomen om je te bedanken voor je aardige felicitaties voor mijn dochter, bij deze dan. Ik was gelijk al afgeleid op je blog, leuk!! Ik ben opgegroeid in den Haag, dus Scheveningen en Clingendael zijn voor mij bekend terrein en des te leuker om over te lezen. Ik ga snel nog even verder kijken. Jouw tuin mag er ook zijn! Jammer dat we die jasmijn niet kunnen ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carina,

    Wat een schitterende roos! Ik hoop dat de rozen bij ons op de tuin ook zo hoog worden.

    Je header is trouwens ook prachtig. Wat heb jij mooie planten in de tuin. Helemaal mijn smaak!

    Ik wens je een gezellige avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige roos Carina en wat kan je iedere keer met verwondering naar de natuur kijken. Zo is alles bedekt met een dikke laag sneeuw en zo ontstaan er in het voorjaar overal weer knopjes aan.
    Wat zal het heerlijk ruiken met zoveel bloemen in de Jasmijn.
    Mooie genietfoto's.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi al je foto's...ben weg van het boerenjasmijn.....zo mooi.....fijne avond nog ! liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Carina,
    wat een bloemenzee in jou tuin, genieten hoor hier. En je blog is heel mooi geworden,heerlijk romantisch zo. Geniet maar lekker in je tuin en van het zomerse weer.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.
Lieve groet, Carina